divendres, 16 de febrer del 2018

Poesia

Els nens i nenes de cinquè hem estat els encarregats de fer el pregó de Carnaval d'enguany. Ha estat una activitat engrescadora i ens hem atrevit a fer rimes diferents. Aquí us deixem una mostra de les nostres produccions:
AMICS

M'aixeco  pel matí,
truco al meu veí,
pregunto pel l'enric
i em trobo un cargoli .

ens anem de viatge
Per conèixer les platges,
sortir a la naturalesa
i observar la bellesa.
 nikoll, alba i fatima

ELS AMIENEMICS
Jo sempre he tingut un amic
Però amb el pas del temps
 s’ha fet el meu enemic.
Em vaig enfadar molt amb ell
Perquè al cap em va llençar un ocell

Després ens vam reconciliar
Perquè em va fer un bonic regal
Que era tan especial
I vam tenir un bonic final.

María, Paula i Ángel

ELS EXTRATERESTRES

Els marcians existeixen
al planeta Urà
allà on neixen
aprenen a volar

Nosaltres no els veiem
però sabem que hi son
fan por a la gent
i els envien a plutó.

Alex Martin
Joni Sanchez
Israel Navarlaz


L'hort del Pol

El meu amic Pol
un hort a casa té.
S'aixeca  quant surt el sol
i es pren un cafè .
Avui fa vent
i a l 'hort fa  fred.
El Pol no  vol anar,
l'hort  vol  deixar.
jawad  miquel  aaron .


 La vergonya

Un poema he de recitar,
Davant de la profesora,
Com que no puc parlar,
M`han donat un altre hore.


La vergonya m`inbadeix
i no em deixa fer res
finalment l`haure de recitar
Ai! quina vergonya em fa.

Olaya,Alexandra i Iman

LES EMOCIONS

El sentiment de l'alegria
et pot fer feliç cada dia.
I el sentiment de la por
pot fer que t'espantis per tot.

Així son les emocions
s'assemblen als canelons
et remouen la panxa
i poden causar una "avalantxa".

Judith, Juan i Anaïs


LA DIVERSIÓ DE L’ANNA
Els nens es diverteixen molt
quan surt el sol,
quan juguen amb joguines,
quan venen les seves amigues
i juguen totes unides.

L’Anna té cinc amigues
Que són  molt divertides.
Surten a la naturalesa
i gaudeixen de la bellesa.

Francisco Santos Aguilera.
  David Garcia Pinto.

Eric Pérez Baez.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada


Podeu fer els vostres comentaris sobre qualsevol notícia publicada quan volgueu, animeu-vos!!